Preču atgriešana un apmaiņa


Bezmakas atgriešana ar Omnivas pakomātu 14 dienu laikā. Saņemot pasūtījumu ar Omnivas pakomātu kopā ar skapīša atvēršanas kodu Lietotājam tiek nosūtīts nosūtīts arī pasūtījuma atgriešanas kods. 

Sīkāku informāciju skatīt zemāk:

Pircējam saskaņā Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Preču atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja Precei ir saglabāts oriģinālais iepakojums, marķējums, saglabāts ārējais izskats un Prece nav zaudējusi patēriņa īpašības.Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no Preces saņemšanas apmainīt iegādāto Preci pret citu, cenā līdzvērtīgu, ja šīs preces krāsa, forma, izmēri neapmierina Pircēju, pie nosacījuma, ka ir saglabāts Preces ārējais izskats, patēriņa īpašības un tās oriģinālais iesaiņojums. Par analoģiskas vai citas preces izvēli Preces piegādi no Pircēja tiek iekasēta papildus samaksa.Ja brīdī, kad Pircējs atgriež Preci apmaiņas nolūkos, Pārdevēja rīcībā nav analoģiskas Preces, Pircējs ir tiesīgs atteikties no šo noteikumu izpildes un prasīt Preces vērtības atgriešanu. Naudas līdzekļi tiek atgriezti Pircējam tos pārskaitot uz Pircēja norādītajiem rekvizītiem.

Par preču atgriešanu lūdzam sazināties elektroniski www.brandsavenue.lv@gmail.com norādot pamatojumu Preces atgriešanai vai aizpildot preču atgriešanas veidlapu.

Bezmakas atgriešana ar Omnivas pakomātu 14 dienu laikā. Saņemot pasūtījumu ar Omnivas pakomātu kopā ar skapīša atvēršanas kodu Lietotājam tiek nosūtīts nosūtīts arī pasūtījuma atgriešanas kods.

Atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšana noteiktajā termiņā atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām saistībā ar attiecīgo distances līgumu. Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā no atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšanas (elektroniskās vēstules nosūtīšana vai pasta zīmogs) atgriezt preci pārdevējam. Pēc preces atgriešanas pārdevējs novērtē preces atgriešanas stāvokli un sagatavo dokumentu par naudas līdzekļu atgriešanu un nosūta to atbildes veidā elektroniski vai uz norādīto adresi. Ja patērētājs apstiprina dokumenta par naudas līdzeklu atgriešanu saturu, pārdevēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc patērētāja apstiprinājuma saņemšanas atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Informējam, ka patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • Preces ir bojāta no Pircēja puses piemēram, saplēsts iepakojums, konstatēti bojājumu Precei, traipi, smērējusi, caurumi, norautas piešūtas lencītes u.tml. Katrs gadījums tiks izskatīts individuāli.
  • Veselības un higiēnisku apsvērumu dēļ var tik nepieņemtas atpakaļ apakšbiksītes.

Mūsu ieteikumi, lai izvairītos no pārpratumiem:

Preces saņemšanas brīdī pārliecinieties vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai - ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Ja nēesat pārliecināts par izmēra atbilstību, lūdzam, pirms pasūtījuma sazināties ar mums. Izmēru Jūs varat pārbaudīt https://www.85b.org/bra_calc.php vai Vietnē norādītajās tabulās. Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts plīsumi, caurumi, norautas detaļas vai jebkāds cits bojājums un tas nav norādīts uzreiz pie preču saņemšanas. Redzot kādus vizuāli uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam pieprasīt kurjeram tos atzīmēt. Tas palīdzēs ātri rast risinājumu gadījumā, ja arī pati prece tikusi bojāta piegādes laikā! Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga, nepieņemt jau preces piegādes brīdī.

Saglabājiet un nesabojājiet preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju.